Bezig met laden...

Bestellen & bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?
Bij Designstoel4U profiteer je al vanaf €75,- van gratis verzending binnen Nederland. Bestel je voor een lager bedrag, dan rekenen we €5,95 verzendkosten. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent. Woon je buiten Nederland? Geen probleem! Voor België en andere landen rekenen we een marktconform tarief. Wil je weten wat de verzendkosten naar jouw adres zijn? Neem gerust even contact met ons op.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
We snappen dat je jouw nieuwe meubels het liefst zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Bij elk product staat daarom duidelijk een levertijd aangegeven. Staat jouw artikel op voorraad? Dan gaat het vrijwel direct op de post.Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je een track & trace-code zodat je precies kunt volgen waar jouw pakket zich bevindt. Bij grotere meubels nemen we persoonlijk contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Bestel je meerdere items met verschillende levertijden? Dan kan het zijn dat je ze in meerdere leveringen ontvangt.Mocht een levertijd onverwacht afwijken, dan laten we je dat direct weten. En wil je toch niet wachten? Dan kun je je bestelling natuurlijk altijd annuleren.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Kleinere pakketten (bijvoorbeeld lampen of accessoires) sturen we met PostNL, DHL of DPD. Ben je niet thuis, dan wordt het pakket vaak bij de buren of een afhaalpunt geleverd.Grotere meubels bezorgen we met een gespecialiseerde transportdienst. Samen plannen we een levermoment dat jou uitkomt. Meubels worden tot de eerste drempel op de begane grond geleverd. Woon je in een flat of bovenwoning? Dan bezorgen we tot de portiekdeur.Houd er rekening mee dat onze chauffeur meestal alleen komt. Bij zware meubels is het dus handig als er iemand aanwezig is om te helpen tillen. Montage en uitpakken doen we niet bij levering. Heb je specifieke wensen (bijvoorbeeld levering in de avond of op een vaste datum)? Neem even contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Kan ik mijn bestelling later laten leveren?
Jazeker! Staat er een verhuizing of verbouwing op de planning? Geen probleem – wij bewaren je bestelling gewoon even voor je, helemaal gratis. Geef bij onze klantenservice aan wanneer je de levering wél wilt ontvangen en wij regelen de rest.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat kan! Tijdens het bestellen kun je kiezen voor afhalen bij onze winkel in Hengelo. Zodra jouw bestelling klaarstaat, nemen we contact met je op om een afhaalafspraak te maken. Afhalen is natuurlijk helemaal gratis.
Ik woon op de Waddeneilanden. Kan ik een bestelling plaatsen?
Natuurlijk! Houd er wel rekening mee dat de vervoerder voor levering op de eilanden extra kosten rekent. We bespreken dit altijd vooraf met je. De levering kan ook iets langer duren dan normaal. Verder gelden gewoon dezelfde voorwaarden als op het vasteland.
Kan ik zakelijk / als bedrijf bestellen?
Ja hoor! Voer tijdens het afrekenen je bedrijfsgegevens en btw-nummer in en je ontvangt automatisch een factuur op bedrijfsnaam. Wil je een groot aantal stuks bestellen of een project inrichten? Neem dan even contact op – we maken graag een offerte op maat
Kan ik als bedrijf vanuit België zonder BTW bestellen?
Ja, dat kan. Vul tijdens het afrekenen je geldige btw-nummer in en de btw wordt automatisch verlegd (0% tarief). Lukt het niet online? Onze klantenservice helpt je graag verder en kan de bestelling handmatig voor je invoeren.
Ik woon in het buitenland (niet in Nederland of België), maar ik wil wel iets bestellen. Kan dat?
Meestal wel! Neem even contact met ons op, dan kijken we samen naar de mogelijkheden. In veel gevallen kunnen we ook buiten Nederland en België leveren. De verzendkosten en levertijd zijn dan afhankelijk van jouw land. Internationale verzending doen we altijd in overleg en tegen kostprijs.