Bezig met laden...

Service & garantie

Ik heb een klacht. Wat nu?
Dat vinden we natuurlijk vervelend om te horen – maar geen zorgen, we lossen het graag voor je op.Stuur een mail naar klantenservice@designstoel4u.nl met als onderwerp 'Klacht + jouw ordernummer'. Vermeld daarin:- Wat er precies aan de hand is.- Je order- of factuurnummer.- Foto’s van het probleem (als dat kan).We reageren meestal binnen 1 tot 3 werkdagen en zoeken samen naar een passende oplossing. Dat kan een reparatie zijn, een vervangend product of een vergoeding. Ons doel: jij moet tevreden zijn en weer genieten van je aankoop.
Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?
Dat is natuurlijk heel vervelend. Meld de schade binnen 48 uur na levering bij onze klantenservice (liefst per mail met foto’s en je ordernummer).We zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing: vaak sturen we gratis een nieuw product, onderdeel of halen het artikel op en storten je geld terug. Bewaar voor de zekerheid altijd de verpakking, voor het geval de vervoerder de schade wil zien.
Hoe lang heb ik garantie?
Bij Designstoel4U krijg je standaard 2 jaar garantie op al je aankopen. Gaat er binnen die periode iets kapot of blijkt er een fabricagefout? Dan lossen we dat voor je op – kosteloos natuurlijk.Zelfs na die 2 jaar kijken we graag met je mee naar een oplossing, zoals een reparatie of een vervangend product tegen een scherpe prijs. Ons doel is dat jij langdurig plezier hebt van je aankoop. Bij ons kun je rekenen op kwaliteit én service, ook op de lange termijn.